torsdag den 3. juli 2014

Nederdel med stjerner på og drengeshorts ... Lidt boys month



Forleden dag fik jeg syet denne nederdel til Kaja. Den er syet som en hel sol, og så har den fået en hvid ribkant foroven og kantbånd forneden.
 
Stoffet købte jeg i stof2000 sidste år. Men jeg havde fået det lagt i vinduet så det er blevet lidt falmet nogle steder. Sidste år kunne jeg slet ikke se at jeg kunne bruge det med de affarvninger, men nu ser det faktisk bare planlagt ud..
 
Stoffet er meget let og blødt..


Jeg havde en rest stjernestof liggende, i en mørkere udgave. Og de blev klippet og syet til shorts til Casper.

der er sat ribkant foroven (med elastik indeni) og så har jeg lavet en løs ribkant i benene.







6 kommentarer:

  1. God ide med den ribkant forneden på shorts - det tror jeg, at jeg vil prøve også en dags tid.

    SvarSlet
  2. Det ser knaldgodt ud, Linda :) kh Pia

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er de fede:) Både nederdel og shorts. Ha' en go' torsdag.

    SvarSlet
  4. Fine resultater - elsker stjerner :-))) Især er shortsene rigtig fine.

    SvarSlet
  5. Hvor er det sødt - dejligt du kunne finde noget at bruge stoffet til, selv om det er falmet lidt

    Stjernerne er SÅ skønne!

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint begge dele - og ja, ligner bare vasket denim look, ser vildt godt ud ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...