mandag den 6. oktober 2014

En 200 kroners rose..

Min søster fejrede fødselsdag i fredags og ønskelisten bestod kun af gavekort til Fields eller penge.
 
Jeg må indrømme at jeg nægter at købe gavekort til Fields, for jeg vil simpelthen ikke betale penge for at købe et gavekort (de opkræver 10 kr. i gebyr)
 
Men som kom jeg i tanke om en sød ide jeg havde set her i blogland.. EN pengerose.
 
Aslaug med Strikkefåret har lavet denne fine DIY, som jeg har fulgt.
Jeg har dog valgt at lave midten af en 50er da jeg ville have en rose med 4 *50 kr.
 
Jeg havde desværre ingen kunstige roseblade, så jeg købte en buket hvide roser til en 20er og så blev de bundet sammen med lidt grønt fra haven. Til sidst fik roserne lidt lilla glimmer, for at de passede til pengeseddel-farven.
 


 
Tak for ideen Aslaug, min søster blev rigtig glad for blomsten og vil gerne vide om vi har flere af den slags roser i haven. :o)

4 kommentarer:

  1. flot buket og god ide ... den snupper jeg lige:)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin. Og en super god ide.

    Kh. Linette
    P.s. Jeg vil gerne have en aflægger...

    SvarSlet
  3. Det blev en rigtig flot buket! Og sikken sød pige du har :)

    SvarSlet
  4. Jeg har set pengetræer, med både mønter, sedler og sommerfugle, men ikke en rose. Flot :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...