torsdag den 9. oktober 2014

Nattøj med luftballoner




 
Det er pludselig blevet koldt og det betyder at ungerne har brug for nattøj.
 
I går fik jeg syet nattøj med luftballoner.
 
På disse billeder er begge unger glade og tilfredse..
 MEN.. 2 min tidligere så Kaja sådan ud..
 
 
For hun var SUR over at jeg ikke havde lavet bukser til hende
Hun mente at hun ville fryse i nat..
Jeg havde ellers tænkt at en natkjole ville være et hit til tøsen.. Men jeg har heldigvis også klippet så hun kan få et helt sæt af samme stof.
I nat måtte hun dog klare sig med et par leggings fra skabet.
 
 
Casper er glad og tilfreds.. han synes at han er rigtig smart.. :o)
Allerede imorges da han stod op, så han at tøjet lå ved maskinerne.. og han ville prøve det..
Så I får også lige et billede med morgenhår og McD flag.
 
 
Stoffet er fra Stofdillen i Ishøj.
I sidste måned fik jeg et hint på instagram og smuttede straks til Ishøj. Jeg kom hjem med 12,5 meter stof til kr. 30 pr. meter.
Så er det pludselig sjovt at sy nattøj.
Ungerne var med, så de har selv været med til at vælge stof.
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. De er så søde i deres nye nattøj.
    Jeg må vist forbi Ishøj en dag og kigge i den butik :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :-) Jeg har en enkelt gang syet en natdragt til Mille som senere har fået klippet benene af og er blevet til en natkjole - en kort en af slagsen. Jeg er tilhænger af natkjoler, da de dækker mave og ryg. Jeg synes natbluser har en tendens til at glide op, og dyner er ikke et hit om natten! Så natkjolen må varme bedre. Men det er jo bare mor-tanker og det er ikke altid at børnene er helt enige i dem ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...