søndag den 5. oktober 2014

Basketball kage

Jonas skulle holde 18 års fødselsdag lørdag og hans mor havde lovet ham en kage fra min ovn.
 
Det skulle være en chokolade mudcake med hindbærmousse og chokolademousse med daimstykker.
 
Jonas største interesse er basketball så det skulle være emnet.
Det er lidt svært at se på billederne, men basketball er nubret.
Jeg ødelagde en billig si, og brugte nettet til at lave mønster i fondanten.


Basketball er lavet med romkuglemasse, dvs. kagerester, jordbærmarmelade og romessens.
 
Måske tænker du at det underligt at jeg har valgt grønne bogstaver til kagen. Førstevalget ville jo nok være sorte, men Jonas mor er en af mine kollegaer og vores virksomheds logo er orange, sort og hvidt.. Så det ville altså blive lidt for meget "arbejde" hvis jeg valgte sorte bogstaver.
 
 

1 kommentar:

  1. Hvor er den flot. Det ser vildt godt ud med "det nubrede" :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...