tirsdag den 16. oktober 2012

Kage til 80 års fødselsdag



En af mine kollegaer havde spurgt om jeg ville lave en kage til hendes farmors 80 års fødselsdag.

Det skulle være chokoladekage og med hindbær mousse i begge lag.

Pynten skulle være blomster. Farmor kan ikke tåle rigtige blomster, så dette skulle være deres buket til hende.

Denne gang kan jeg ikke selv tage kreditten for det hele, for jeg var syg i dagene op til weekenden så jeg må have assistance af manden til at bage kagen :o) og heldigvis havde jeg været på forkant og fået lavet roserne.



2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot :)
    Den kan fødselaren da ikke andet end blive glad for !

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Hun blev også glad og overrasket. Og så var jeg så heldig at jeg havde ramt farverne i bordpynten. Tilfældigt da jeg ikke havde fået nogle farveønsker :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...