mandag den 22. september 2014

Bordpynt og gaver til prinsesse-fødselsdagen



 
Til en prinsesse-fødselsdag skal der naturligvis være perler.
 
Vi hældte lidt blandede hvide,, grønne og lyserøde glasperler ned i vaserne, så de lå på bunden og gav lidt liv.
 
Vi pyntede lys-fadene med samme slags perler.
 
 
 
 
 
Farverne gul, lyserød og grøn blev valgt på grund af de servietter jeg havde fundet hos Søstrene G.
 
 
Gaverne havde vidst også en gennemgående farve.. Lyserød  
 
Kaja fik en ny cykelhjelm, en cykelkurv (den er blevet monteret og er derfor ikke på billedet)
en taske hun selv kunne pynte, et prinsessekit med taske, sko, smykker og diadem, Prinsesse Sofias halskæde, Dr. Mc Stuffins og Lamse, Prinsesse Sofia memory spil, Prinsesse Sofia dvd,  Malebog og farverblyanter, farverblyanter, bøger og penge, En masse Lotte og Totte bøger, en Lotte og Totte kuffert, en masse hjemmesyet dukketøj, og en bil.
 
Bilen var ment som en Joke fra Kajas gudfar(min lillebror).
 
Den ene dag, da jeg spurgte Kaja hvad hun ønskede sig, svarede hun: Det som der er i mine pakker.
 
Så derfor mente min lillebror at han ville se om det var korrekt.. Og det passede.. For Kaja blev rigtig glad for bilen  :o)
 
 
 
 



2 kommentarer:

  1. Årh hvor festligt og hvor er hun bare fin og sød. Selvfølglige ønskede hun sig det der var i gaverne! Tillykke med hende :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, og stort tillykke med hende :) kh Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...