fredag den 12. september 2014

Kobber og stjerner

 
Kjolen er i mine komfort-farver. Stjerner i mange brune nuancer. (og grå og hvide)
Stoffet er en Bomuldsjersey som jeg købte samtidig med det rød blomstret.
 
 
 
Kjolen har fået en kobber-piping fra Stof og stil i kraven, under barmen og i ærmekanten.
Jeg synes at det passer ret fint til stjernerne, og jeg er sikker på at kjolen bliver en af mine favoritter.  selvom jeg var lidt skepsis pga de rigtig mange stjerner.
 
Jeg har brugt mønstret Onion 2035, med meget få tilretninger.


Kjolen fik jeg også syet til sydagen med Linette og Dina. 

5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot!!! Ih, hvor bliver jeg inspireret af dine nye kjoler.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tak Christina. Jeg tror også godt at det kan blive en yngling :-)

    SvarSlet
  3. Super duper fint. Farverne passer ret flot til dig, så egentlig ret heldigt at de også er dine favoritter. Fedt med pipingbåndet i kobber.

    SvarSlet
  4. Den er rigtig flot og det er en fed detalje med det kobberfarvede pipingbånd.
    Det er et par rigtig flotte kjoler du fik lavet i lørdags :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...