søndag den 21. september 2014

En lilla sag med bambier

 
Jeg har syet denne kjole til Kaja.
Kjolen er syet efter minikreas T-shirts mønster.
Jeg har valgt den variation med A form og rynker ved halsen.. og så har jeg lavet den ca 11 cm længere. Jeg har givet den lyserød rib-kant i halsen og ved ærmerne.
 
 
Den har fået lidt Yvonne længde.. Men det passer vidst også meget godt til resten af outfit-et..
 
 
Stoffet er købt ved Stofdepotet og alt hendes accessories er fra fødselsdsagsgaverne i går.
 
 

6 kommentarer:

  1. sikke en fin lille dame i sød kjole :)

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk prinsesse! :-D
    Forresten er jeg vild med dit blog look, må også igang med at tænke på noget nyt til min.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina..
      og tak, :o) jeg er ikke så teknisk, så det måtte blive til det som jeg lige kunne fikse.. :o)

      Slet
  3. Nyt tøj, kan vist gøre alle små prinsesser glade :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og hun er jo rigtig fiks med alt det glimmer

      Slet
  4. Sikke en sød lille prinsesse, som helt sikkert ikke går ned på glimmer, glitter og accessories :) kh Pia

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...