søndag den 3. februar 2013

C som i Casper og Cirkeline


Så nåede vi til bogstavet C.
 
 
 
Jeg har ikke rigtig kunne finde på nogle dyr med C.. Så det måtte blive Cirkeline.
Jeg skal have gjort lidt ved hendes ansigt, men jeg skal lige kigge på hende et par dage og så må det rettes.
 
 
 
Cykel : Kaja fik en Rød Puky Cykel i julegave. Hun er ikke så sikker på den endnu, så hun vil gerne have hjælp.. Men storesøster Pi vil rigtig gerne hjælpe hende, for Pi er lidt misundelig over at cyklen ikke kan bære hendes vægt.
 
Cirkeline: Det er Kajas ynglingsdukke i øjeblikket.. Vi skal læse Cirkeline hver aften og Cirkeline, bliver også puttet under dynen. Det er den første "bamse" som Kaja har ville i mere end en uge.
 
Cola: Uha. det er en af min laster. Jeg skærrer ned og holde mig i nakken. Men det smager altså dejligt.
 
Casper: Ja han måtte jo med her. Min lille guldklump som snart bliver 1 år.
Han kravler men kan ikke gå endnu. Han er dog rigtig glad for at trille rundt i sin gå-vogn.
 
 
Idag har jeg været ude og hente ungerne. Men inden jeg hentede tøserne, kørte Casper og jeg lige et smut forbi Alt om Håndarbejde-messen i Rødovre. (godt han er så lille så han ikke kan sige nej)
Der var nogle fine stande, men der var en overvægt at gran-stande, og det er jo ikke det som fanger mig.
Jeg fik dog købt et par enkelte stykker stof, men de må vises i et senere indlæg.
 
 
ps. vi havde en fantastisk kærestedag igår og var ude og spise lækker mad.. Mums..
 

2 kommentarer:

  1. Endnu en flot tegning fra din hånd! Og dejlige C-ord med cykler, Casper, Cola og Cirkeline. Godt at høre at i havde en god kærestedag. God søndag aften! : )

    SvarSlet
  2. Sikke mange gode C ord :-) Og endnu en rigtig fin tegning - glæder mig til at se dem alle samlet :-) Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...