torsdag den 7. februar 2013

Skibet er ladet med G

 


 




Gaffel: Gaflen er min mors dåbsgaffel. Hun fik den lavet om til mit armbånd i sommeren 1988, få måneder før hendes død. Ikke fordi hun vidste at hun skulle herfra, men fordi hendes kollegas mand var guldsmed og tilbød at lave den. Min mor døde af menigitis, så det var med meget kort varsel at vi skulle miste hende. Jeg har gået med gaflen i mange mange år. Dog har den ligget i smykkeskuffen de sidste par år. For den er ikke så praktisk at have på når jeg sidder med små børn der skal ammes eller puttes.

Guitar: Pi fik en børneguitar i fødselsdagsgave i år. Hun ville gerne lære at spille på et instrument, og vi valgte guitar fremfor Trommer.. :o)

Giraffen: Kaja fik denne skønne giraf i fødselsdagsgave af sin onkel. Giraffen er en sparegris og er omkring 35 cm høj. Så der kan være mange mønter i.
Når vi siger godnat til giraffen, skal vi række tunge af den.. Kaja synes det er rigtig sjovt.

 
G som i giraf

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint G-indlæg, Glæder mig til at se hvad du har fundet på til i dag (H-indlæg) :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Dejligt minde med Gaffel-armbåndet og forstår til fulde valget af guitar frem for trommer : )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...