onsdag den 3. april 2013

10 års jubilæum



I mandags havde jeg 10 års jubilæum på arbejdet.. Det blev fejret igår :o)
Jeg havde bagt en masse boller, så vi holdt fælles morgenbord.
og så kunne jeg ikke lade være med også at lave en "lille" kage til mine dejlige kollegaer.

Kagen bestod af bunde af mudcake, hindbærmousse og maraboucreme med appelsinkrokant.

Pynten, ja det blev Snorre... og navnene på de teams jeg har siddet i. I løbet af 10 år er der sket lidt i organisationen, så selvom jeg har lavet det samme i 10 år, så har det haft nye navne :o)


I får også lige et billede af mine gaver.
En fin buket blomster og 6 flasker rødvin fra virksomheden
En lækker taske af mine skønne kollegaer.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jubilæret, sikke dog en skøn kage du har lavet.
    Fine gaver du har fået.

    Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke :)
    Sikke en flot kage og skønne gaver :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...