torsdag den 4. april 2013

Et par billeder fra påskeferien

 
Torsdag og fredag i påsken stod på lidt havearbejde og omrokering i værelserne.. Da jeg havde tømt en af flyttekasserne ville ungerne lege med den.
Så begge de små sad oppe i kassen og storesøster Pi skubbede rundt med dem.. Ih hvor de grinede og hyggede..
Kaja fik også lov til at have Pi´s bamse med i kassen.
 
 
 
Der skal da også lige et lille gavtyv billede af Casper i de stribede bukser som jeg tidligere har vist.
 

 
Da vi skulle til påskefrokost lørdag og søndag, lavede jeg et par små kyllinger med Kaja. Jeg klippede dem ud, vi hjalp hinanden med at sætte næb på, og så puttede hun palietter og glimmer på.. Behøver jeg at sige at jeg havde glimmer alle vegne bagefter :o)
men det var hyggeligt.. og så blev de sat rundt om et tøndeformet duftlys. De ser lidt små ud her, men de er omkring 12-14 cm høje.

 
Sidst men ikke mindst.. Find en hund... eller 2..
Tio og Troja leger og hygger.. Hele tiden,.. de er jo blandinger af labrador og Border Collie, og jeg må sige at energiniveauet er arvet fra Border Collien ;o)
 
 


1 kommentar:

  1. Åårh, hvor ser det hyggeligt ud - fantastisk sødt billede af Casper med de stribede bukser, han har jo næsten glorie ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...