tirsdag den 9. april 2013

Bukser med orange tvist.

Jeg er hjemme med 2 syge børn idag. ;o(
 
Men så må man jo få det bedste ud af det.
Mens Casper sov formiddagslur og Kaja sumpede til Bamse og Kylling, syede jeg et par bukser til Kaja. Bukserne lå klippet, så det skulle blot syes sammen.
 
 
Bukserne er syet i bomulds-chambrey fra stof og stil.
Lommerne foran er lavet i samme stof men har fået et kantbånd med stjerner.
Lommerne er syet med orange syninger og jeg har sat et lille stjernemærke på det ene ben.
 

Bagpå har bukserne fået et par lommer af orange stjernestof. Nederst på det ene bukseben, har jeg lavet en pyntesyning med små stjerner og så har jeg sat en orange ribkant oppe og nede.
 
Bukserne er syet efter Mini-kreas posebukse-mønster og de er lavet uden for da de er tiltænkt at skulle bruges når det er en smule varmere.

11 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, neonfarven er super god at pifte op med.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :o)

      ja, og faktisk er den vidst ikke rigtig neon men det kan ikke ses på billedet.

      Men lige i øjeblikket kan jeg godt lide at tilføje orange.. :o) Den er ikke for tøset, men alligvel et friskt pust.

      Slet
  2. Fede detaljer :-) Jeg er specielt vild med kantbåndet! Har du selv lavet det ud af lommestoffet?
    Kh Line

    SvarSlet
  3. tak

    Ja skråbåndet er bare lavet ud af et stykke af stjernestoffet.

    Normalt klipper jeg det skråt som man skal, når man selv laver skråbånd, men det har jeg ikke gjort her, da det ikke skal give sig og ikke skal følge en kant rundt om hjørner.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte med stjerne i siden og rigtig sød pyntesting! :)
    Du er virkelig kreativ!
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Trist med syge børn, god bedring!! Men sikke da du udnytter tiden, de er fede, de bukser! Gennemført lækre med alle de fine detaljer!

    SvarSlet
  6. De er super skønne. Jeg kan godt lige at stjerne "går igen" over det hele.
    Det er ret gennemført!

    SvarSlet
  7. I like them a lot! :) xo

    SvarSlet
  8. Virkelig smarte. Det er nogle fine detaljer du har lavet på bukserne.

    SvarSlet
  9. De er da bare for fine.
    God bedring med børnene og god dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  10. Jeg er rigtig vild med din header her på din blog. :D

    Jeg har for tiden gang i en give-awau, hvor man kan vinde en bog, håber du tager et kig forbi?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...